"تــــــــــــــو" خـــودِ عشقـــــــــــــــــی..

"تــــــــــــــو" خـــودِ عشقـــــــــــــــــی..

 

نمیشه که تو باشی من و من عاشقت نباشیم


فاصله را معنا کن با کتابی که زبانش آمدن است …


دست بر دیوار سیمانی بکش لمس قلب من به همین آسانی است …


بیراهه ای که به کوچه ی عشق می رسید اشتباه نبود راه را اشتباه آمده بودم پشیمان نیستم!


راهنما شده ام …. ‌

 

 

 

میدونی چرا میگن” دلت دریا باشه”


وقتی یه سنگو تودریا میندازی


فقط برای چند ثانیه اونو متلاتم میکنه


وبرای همیشه محو میشه


ولی اون سنگ تا ابد ته دل دریا موندگاره


وسعی می کنم مثل دریا باشم


فراموش کنم سن… که به دلم زدن


با اینکه سنگینی شونو برای همیشه روی سینه ام حس می کنم.

 

 

 

 

 

نمی‌دانم چیستی !
 
 
آن‌قدر می‌دانم که
 

هرگاه واژگان به تو رسیدند مبهم شدند
 

و هرگز نتوانستند تو را به من برسانند.
 

چگونه می‌توانم ترجمانی از تو داشته باشم ؟
 

هنگامی که در وهم و خیال هم نمی‌‌گنجی.
 

به هر کجا که می‌رسم، رد پایی از تو باقیست...
 

شاید روی زمین نباشد


اما در دلم هست...

 


نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت17:54---6 مرداد 1394
سلام...لینکی
پاسخ: ممنون


نازنین
ساعت14:37---6 مرداد 1394
سلام عزیزم.ازوبت خوشم اومده اگه باتبادل موافق بودی خبرم کن

افسانه
ساعت14:27---3 مرداد 1394
سلام ..وبلاگ خوب و قشنگی داری...موفق باشی
پاسخ: سلام ممنون عزیزم لطف داری


A®efe
ساعت7:54---3 مرداد 1394
وای ببخشیدتوروخدا
ازبس این پسرابااسم ادم نظرمیزارن فک کردم شمام ازاونایی
بازم عذرخواهی میکنم
پاسخ: خخخخ عیب نداره عزیزم


A®efe
ساعت17:57---2 مرداد 1394
سلام ممنون سرزدی داداش
پاسخ: فدات ولی من داداش نیستم خخخخخ


fi fi
ساعت19:50---1 مرداد 1394
لاااایک عزیزم
پاسخ: فـــــــــــــــــدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:, ] [ 12:37 ] [ فرمانیان ] [ ]